Bramborový koláč se slaninou a cibulí

To jsem si takhle zase jednou večer přemýšlela, co já budu druhý den snídat. Ráno jsem totiž ta nejvíc líná osoba a snídani si tak musím většinou chystat den předem. Pokud ovšem nemám ráno volno, to si pak se snídaní vyhraju v podobě lívanců, mug cake a dalších dobrot, který se den předem připravit nedají. Ale už jsem nějak měla plný zuby těch chia pudingů a vajec na tvrdo. Takže jsem upekla bramborovej koláč, kterej byl úžasnej a dá se jíst ohřátej, i studenej. A jasně, nemusí to být snídaně. Určitě bude dobrej jako večeře nebo jako příloha.


Ingredience na koláčovou formu:
(množství neuvádím záměrně, každý má jinou formu, určitě to odnadnete :))
brambory
mrkev
bílá cibule
červená cibule
slanina
vejce
sůl
pepř
majoránka, sušený česnek (koření je volitelné)
ghí nebo sádlo

Postup:

Brambory a mrkev nastrouháme na jemno. Smícháme s nakrájenou slaninou na menší kostičky, osolíme, opepříme (dle chuti, slanina je sice slaná, ale brambory hodně soli pojmou). Přidáme koření a vejce tak, aby byla směs tekutá. Formu vymažeme ghíčkem nebo sádlem, směs do ní nalejeme a nahoru dáme kolečka cibule.
Pečeme v předehřáté troubě na 160 stupňů do zlatova.

Dobrou chuť.

Léňa

2 komentáře

  1. Tak to je paráda ! Někdy mi ty sladké snídaně lezou i ušima.. Výborné Leni ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!

Professional Blog Designs by pipdig